19 Aralık 2010 Pazar

DOĞRU ERKEK

Hayatı en  iyi yapabildiğiniz şeye benzetin.İnananın sizin için olaylar daha kolay olucak.Bende bu fikri ''bir alışveriş koliğin itirafları'' filminden gördüm açıkcası bu o kadar çok işime yardaki bende hayatı en iyi yaptığım şey olan alışverişe benzettim bence hayatı en iyi başardığımız şeye benzetmemizin sebebi en iyi yapabildiğimiz şeyin her aşamasını bilebilmemiz tabi benim 12 tane kredi kartım ve new york'un orta yerinde birevim olmadığı için benim benzetmelerim biraz daha masum oluyor :) Şimdi kadınların en çok ve asırlardır çozemediği ''DOĞRU ERKEK'' bunu alışveriş dilinde nasıl çözebiliriz?Şöyle düşünelim hava çok sert yılın en soğuk mevsimini geçiriyosunuz. İyi kaliteli bi kazağa ihtiyacınız var yoksa bütün kış üşüyceksiniz.Eğer iyi olduğunu anlayabilmek için herbirini alırım denerim deseniz yanılırsınız.O zaman hem her seferinde üşürsünüz hemde paranız tükenir takatinizde kalmaz.İlk aşam olarak ne istediğinizi biliceksiniz.Fakat amaan ısıtsın yeter diyip vurdum duymazda davranmıyıcaksınız.Isısı kadar modeli,desenide sizin için önemli olmalı herşeyiyle size uymalı sizinle bütünleşmeli,sizi tamamlamalı.Öncelikle bu kriterleri kafanızda belirleyin.Kafamdaki bu deyinki ne istediğinizi ne aradığınızı bilerek bakın etrafınıza,neye gözünüz kapalı HAYIR diyeceğinizi iyi bilin.Sonraki aşamanız eve bakmak olmalı belkide aradığınız kazak yanı başınızada evinizin bi köşesinde,elinizin altındadır.Eğer hala bulamadıysanız o kazağı en yakın mağzalara bakın.Biraz eksik biraz fazla kazaklar karşınıza tabiyki çıkar ama asla ödünlerinizden taviz vermeyin ve ne istediğinizi asla unutmayın.. o kazağı belki başaka bi ülkede bile  bulabilirsiniz.Ama unutmayın işte o kazak doğru kazak... 
Yorum Gönder