21 Aralık 2010 Salı

Hangisine Daha Çok Yakışmış(pişti olan ünlüler)


Bana kalırsa ne kadar yüzünü ve kişiliğini beğenmesem de bu üç kadın içinde elbise en çok Paris Hilton'a yakışmış. 

Bana kalırsa bu elbise zayıf kızlara pek gitmez o yüzden bu resimde Jennifer(birinci) benden tam puanı kaptı.

Bence her ikisine de yakışmış ama rachel (2) zayıf bir bedene sahip olduğundan elbiseyi pek taşıyamamış..

Doğruya doğru (1) 1numarasın bir numarasın.

(1)oyum sana .

Ashley 'nin bacakları kötü ama elbisesi yakışmış.

 iki ünlüyü de tanımıyorum açıkçası fakat ben ikisine de yakıştıramadım (!)
                                                    leighton meester(Y) Her zaman birincimdir.

 blake lively vücut hatları oldukça güzel bir kız ve bu elbisenin ona bu denli yakışması kaçınılmazdı bence.

 Tabi ki seçim yapmak zor olmadı Jennifer incecik beli ve melezlere özgü hafif basenleri ile elbiseyi göstermekte büyük bir katkısı olan kıvırcık kısa saç modeliyle birincim.
 bence iki ünlüye de yakışmış.

 Taylor Swift(Y)(1)
Rihanna ve jennifer seçmesi zor iki kadın ikisi de elbiseyi kendi vücuduna göre uyarlamış bence ikisi de iyi (Y)
Yorum Gönder