28 Aralık 2010 Salı

Okul Üniformaları!

Bazı özel okullar hariç inanın öyle rezil şeyler giyiyoruz ki aklınız durur peki bunun için alternatifler neler olabilir bir gözden geçirdim ve gossip girl üniformaları seçtim.Bence bu gibi formalar olabilir sonuçta olağan bir seçenek.
Örneğin bu forma ben bunu çok beğendim.Ayrıca bu kızın taktığı yakalıklarada bayılıyorum aynısı dizinin jenny humprey'sinde de var ve çok yakıştırıyorum.Eteğin kenarındaki fiyonk ayrı bir hava katmış.Ayrıca diz altı çoraplar etek ve yakalık renk uyumunun yanı sıra gömlek ve babetler de harika bir uyum yaratmış.Bu iyi bir alternatif.

Yine başka bir seçenek ekoseli etek ve aynı desende ortadan taşlı yakalıklar bu sefer boğazlı bir seçim yapılmış buna pek katılmasam da yakalığa eteğe bayıldım.
Her zaman ki favorin yakalık!Burada da ekoseli kumaş kullanılmış ancak model olarak jile'ye benzer iki yandan askılı bir etek tercih edilmiş bunu da beğenmedim değil.


Blair Waldorf giydiği ceketle çok asil ve zarif bir izlenim verdi bana ama şu zamanlarda hala hoplayıp zıplaştığımız için bunu pek tercih edecek öğrenci olmasa da ben çok hoş buldum.Ayrıca Serena'nın giydiği geçen sezon pek sükse yapan oxford modası gri ayakkabılar da hoşuma gitmedi değil benden bu kadar xoxo :)
Yorum Gönder