28 Şubat 2011 Pazartesi

En iyi kadın oyuncu Natalie Portman !

Dün akşam sizinle favorim olan film paylaşmıştım,beni şaşırtmadı ve  Natalie Portman  en iyi kadın oyuncu seçildi.Haberi okulda cep telefonundan interneten girerek öğrendim.Yani daha kim ne giymiş nerden giymiş kimden giymiş bilmiyorum şimdi izleyip yorumlarımıda yapıcam.Sonuç olarak kırmızı halı postum yarına kaldı.Ama Black Swan hakkında biraz bilgi verebilirim izlemeyenler için.Natalie Portman azimli disiplinli ve hırlı bir balerin ve büyük resitalde kraliçe kuğu olmak için çabalıyor.O zaten çok başarılı bir  beyaz kuğu fakat kraliçe kuğu olması için içindeki siyah kuğuyu da ortaya çıkarması şart oluyor.Bu nedenle hem asi hemde narin olmalı.Hem hırçın hemde nazik.Balerinimiz de bunu başarmak için ölümüne savaşıyor ve sonunda içindeki siyah kuğuyu ortaya çıkartma pahasına ölüyorr.

Yorum Gönder