23 Nisan 2011 Cumartesi

benim 23 nisanlarım

Her 23 nisanım prensesler gibi geçti diye bilirim.Annem bu gibi etkinliklere çok önem verirdi ve hemen her 23 nisanda bir etkinliğimiz olurdu.Tabi her 23 nisan için bir fotoğrafım yok:) fakat bunu gidermeyi şöyle düşündüm. Evdeki fotoğrafları yığdım ve benim için gerçekten önemli olan çocukluğumun hatta bebekliğimin en yakın şahitlerinden annemin genel olarak diktiği ve kendi zevkiyle seçtiği kıyafetleri sizinle paylaşmak istedim.Annem ve babaannem kıyafet dikmeyi çok severlermiş ve kız çocuğu da olduğumuzdan ikisi de  babaannemlerin üst katında ki dikiş makinesi ile birbirinden şeker kıyafetler dikmişlerdir kardeşime de bana da bu günde 23 nisan ve ben bana her günü bayram gibi yaşatan annemin benim için seçtiği kıyafetleri paylaşamak istedim. 
ilk adımlarım








Yorum Gönder