2 Mayıs 2011 Pazartesi

Sihirli Eller

Merhabaaa :)
Bugün okuldan gelir gelmez uyudum sonrada annemin sesleriyle uyandım ve birde ne göreyim annemin elinde 7-6 çeşit kumaş ve hepsi birbirinden şekerler aynı zamanda poşetinde de 70'lerden bu yana beğendiği tüm giysi dergileri beğenmemi ve istediğimi dikeceğini söyledi. Tabi annem tüm bunları tek başına yapmayacak bir arkadaşıyla yardımlaşa daha çok işin büyük kısmı arkadaşında gerçekten çok yetenekli bir kadın.Geçenlerde Twitter'da bir butik açacağından bahsetmiştim.İşte o zaman siz blogu görün her gün mutlaka oradan bir kıyafet gösteririm sanırım yada oradan bahsederim : ) Aslında kıyafetleri seçmek pekte zor olmadı çünkü ben her zaman önceliği tümünün içinden seçtiğim en iyilere sonrada en iyilerin içinden seçtiğim mükemmellere veririm.Öncelikle size seçtiğim en iyileri gösteriyim mükemmelleri de üzerimde görürsünüz artık :)

Değişik çizgileri olan rengarenk bir tunik






bence çok zarif bir ayrıntı 



Bunada bayıldım ikincide bu olsun :) ve dikkatinizi çekerim üst köşeye (okur tasarımı!)

Bu modelin dikilebileceğine gerçekten inanamıyorum  gerçekten çok güzel ilk ricam bu olacak.


Yorum Gönder