14 Haziran 2011 Salı

Altın Kelebek Sahiplerini Buldu

Bazı kıyafetleri beğendim bazılarını beğenmedim aslında izlerken modacılarını ve stil danışmanlarını da söylemişlerdi ama not edemedim özür dilerim : ) Ancak şöylede bir haber vermek isterim ki artık blogda gün aşırı yazamayabilirim 12.sınıf ve bununla beraber gelen YGS&LYS gerçeği.Beni zor bir tempo bekliyo elimden gelen her fırsatta yazıcam sevgiler : )
Hatırladığım tek bir şey varsa Hande Yenerin kafasındaki rengarenk kelebekler Kemal Doğulu'dan :)
Artık bu kıyafete yorum bile yapmıyorum hayır yapamıyorum yani :)

Geceyi renklendirense Hadise'ydi bana göre uzun gelinlik vari bir eteği vardı sonra çıkarttı ve bana göre bacaklarını olduğundan kat kat kalın gösteren yanlış bir elbise seçimi yapmıştı ancak Beyonce ve Shakira karışımı bir dans yapmaya çalıştı sanırım biraz benzettim çünkü.En başında da çıkardığı balerinler ve makyajı ile de biraz Black Swan'ı andırdı.Ancak ne olusa olsun çıkan performansların içinde en iyisi oydu.

RESİM KAYNAK: hürriyet gazetesi resmi web sayfası
Yorum Gönder