7 Haziran 2011 Salı

Çanta Aşkına/balenciaga

Güzellik tam anlamıyla nedir? Kime göre güzel iyidir? Güzellik kriterleri nedir?Herkesin her şeyin kötü yanı vardır elbet ama bu kötü neye göre kötü? kafanız karıştı değil mi? Bu gün bir beğendiğim bir çantayı paylaşacağım sizlerle ve ben oldukça da beğendim ama neye göre beğendiğimi bilerek beğendim :) kötü olduğununa ve beğenilmediğinine dair bir kaç yorum gördüm ancak neye göre beğenilmediğini söyleyecek birini bulamadım henüz benim göremediğim kusurları mı var çantanın acaba ? balenciaga GIANT CITY GOLD
 'lerden bahsediyorum. Bana göre hem şık hem spor her tür kıyafet ve kombine yakışan bir çanta bana uymayan ve beğenmediğim tek tarafı geometrik bir yapıya sahip olmaması. Biraz karmaşık ama iyi bir çanta bence hatta adına fan siteleri bile açılmış ama ben bu gün fotoğrafları balenciaga 'nın resmi sitesinden alıcam daha orjinal şekilde görebilirsiniz.Tanrım birde boyumdan büyük fiyatlar var tabi acı gerçek :) $1,795.00     



Yorum Gönder