29 Haziran 2011 Çarşamba

Mimlenmek gerçektende güzelmiş :)

Dürüstçe söylemek gerekirse bu ilk mimim. Gerçektende güzel bir duyguymuş:) http://guzelblogum.com/    un sahibi beni mimlemiş :) konu GICIK OLDUKLARIM aslında bu tabiri pek sevmem ancak benimde gördüğüm ,işittiğim zamanlarda sinir olduğum şeyler olmuyor değil.
bunlardan birincisi 


MODAYA CAHİLCE BAKANLAR TOPLULUĞU bu bana göre en tehlikeli şeylerden biri!!Bazı insanlar kişilik gereği bilmediklerini kabul edemezler ve aynı zamanda da değişikliğe açıkta değillerdir. MODA da kendi içinde oldukça  değişken ve anlamı açısından da sürekli yenilenen bir terim bence.Bu topluluğunda en büyük sorunu bu.Ne yazık ki etrafımda böyle insanlar var ve ben ne kadar anlatmak istesem de anlamak istemeyen insanlar.Bunu şöyle örneklendirerek somut hale getiriyim: Bir ALEXANDER MCQUEEN tasarımı aykkabı Vogue de bakıyoruz ve ben ayakkabı için ayılıp bayılırken o narin çizgilerin büyüsüne kapılmış hayran hayran bakarken yanımdaki arkadaşım bu ne böyle buda moda mı bunu kim giyer ki saçma sapan şeyler dedi! ben ona oturup İkon kıyafet yada koleksiyonlarla günlük kıyafetlerimiz arasındaki farkı anlatmaya çalışsam da onun bir kulağından girip öbür kulağından çıktı.Bende modayı böylesine cahil yorumlayanlara gıcık kaptım diyelim :)










Düz taban ayakkabı bende aynen Ece gibi düz tabanları sevmiyorum her ne kadar okulda giymek zorunda kalsam da genelde oxford giyiyorum.Sanırım topuklularımla ilk buluşmam 8. sınıfta oldu  zaten boy konusunda sıkıntı çektiğimden mümkün olduğunca topuklarla barışığım hele birde ayağı 40-41 numara kadınlar babet tarzı ayakkabılar giyince iyice kayık gibi görünüyor bence.Aslında şu sıralar babetler konusunda pek çok şey yazılıyor bende bir yorum yapıyım bari hazır lafı geçmişken :)Bana göre babetlerin yeri evler ev ayakkabısı olarak çok iyi bir tercih ancak çok şık tasarlanmış olanları var ki küçük ve ince ayaklı bayanlara tavsiye bile ederim.Ancak bir topuklunun zarifliğini verir mi? ASLA! Neyse düz taban da sevmem:)


Saçma ve gereğinden fazla makyaja gıcık olurum! Arkadaş çevrem vs. dolaşırken hemen hemen aynı yaşta olduğum kızların suratlarındaki fondoten ve allıklarını tenlerinden koyu kullanmaları ve o güzelim pırıl pırıl suratlarını 3 yaş daha yaşlı ve bakımsız hale getirmeleri.Biraz anneanne gibi konuştum ama gerçekten çok gülünç ve sinir bozucu. 


Modaya değilde topluma bağımlı yaşayanlara da asla sevmem!Ki toplumumuzda çok fazla yaşanan bir şey .İnsanlar ne der ?nasıl bakar?Kışın şort giyilmez,yazın kazak !Yaratıcık, özgürlük denen şeye ne oldu ? İnsanlar neden başkalarınn düşüncelerine vermiş dizginlerini? Hala anlamam anlamda verebileceğimi sanmıyorum.Bu yüzden evet ben yapabileceklerini başkaları yüzünden kısıtlayanlara da gıcık oluyorum!


Hayvan halkarına ve doğaya çok önem veren biriyim.Bir gün bize dönecek olan şeyleri bilerek tüketenlere ve aslında geleceğini tükettiklerinin farkında olmayanlara da gıcık olurum!


 Benim için çok iç dökücü bir post oldu mim leme işinde henüz çok acemiyim kaç kişi mimlemem gerekiyor  mimlenenler kimler pek bilmiyorum ama ben buraya sevdiğim birkaç blog yazarlarını yazıyım nasıl yürü bilmem ama :) Aslında  bir çok blog var ama öncelikle onda gördüm çok sevdiğim bir blog yazarı :) ,newyorklover-dcoco-jelly yeni tanıdığım bir blog :) pembesinti gözde'nin gözünden sen mimlenmeseydin senide yazıcaktım :)

Yorum Gönder