23 Temmuz 2011 Cumartesi

60'LARDA OLSAYDIM...

Ben 60larda olsaydım aynı böyle olurdum sanırım.Biraz kalın kaşlar(en azından doğal kaşlarımdan biraz daha kalın)dantelli elbiseler ve koyu renk ruj. Peki bu nerden mi aklıma geldi? Her yaşı geçmiş amcamız ve teyzemiz ömrünün bir kısmında şunu söylemiştir: ''Bizim zamanımız bir başkaydı şimdiki çocuklar rahat.''Aslında genelde bu lafı(en azında benim babaannem ve dedem)okul,sağlık vs. imkanlarımız için söylerler ben bir de moda açısından bakıyım dedim ve hiçte kolay olmadı.Bu makyajı taşımak,o saça sahip çıkmak oldukça zor belki normal hayatımda çok makyaj yapmadığımdan alışılmamışlık beni bunaltmış olabilir ama,2 saatliğine fotoğraf çekilirken bile of ruj kay dı mı?,rimel aktı mı? (çünki ikiside baya bi bol kullanılıyor)...Bu üzerimdeki babaannemin , babaannemin dediysem sadece beğenilip alınmış bir elbise değil bu.Modeli,dikimi dahil herşeyiyle onun elinden çıkmış bir elbise ve bu nedenle benim için bir kat daha önemli.O da aynen bu şekilde giymiş.Hoş düğününde bile kırmızı oje ve rujdan vazgeçmemiş:)Boydan çok çekilmek isterdim ama ufak bir tadilat gerektiriyor sanırım,sonrasında hemen koyarım.





Yorum Gönder