18 Temmuz 2011 Pazartesi

Bilinçli Alışverişin Sırları

Birçok blogger hesaplı alış veriş yerleri öneriyor.Bunları tekrar benim de yazmam sıkıcı olur bu nedenle ben kendi bütçenize uyan ancak sizi markalardan da vazgeçirmeyecek bir kaç altın kural bulmamız gerek diye düşündüm.Bu nasıl mı aklıma geldi? Şöyle ki bir arkadaşımın dün doğum günüydü ve ona hediye olarak bir kombin yapıp aldım yani tepeden tırnağa hediye :) Ve inanın bunun için bütçem de kısıtlıydı,ancak ben hepsini tamamlayabildim sizin için yaptıklarımı anlatırsam sanırım bilinçli alışveriş sırlarımı da paylaşmış olurum.
1-Büyük mağzalardan kaçmayın bütçenize uygun olmadığını düşündünüp kapısından vitrine bakıp geçtiğiniz yerler olabilir.Bu yanlışı yapmanız sonunuz olur boş yere belkide mükemmel bir parçayı kaçırıcaksınız korkularınız ve tabularınız yüzünden.Bunu asla yapmayın çünki büyük mağazaların büyük indirimleri olabiliyor bazen :)
2- İndirim demişken bir çok blog yazarının twitter'dan veya facebook 'tan verdiği indirim haberlerini mutlaka takip edin.Çok faydalı olabiliyor şahsen ben öyle yaptım.
3-Ancak şunu da unutmayın ne demişler : ''Çok okuyan değil çok gezen bilir.'' takip ettiğiniz kadar gezinde ÜŞENMEYİN :) ne kadar gezerseniz o kadar seçenek,o kadar etiket,o kadar fikir edinirsiz.
4-Outlet keşfine çıkın!Outlet ler de can kurtaran gibidir.Siz tam ümidi kesmişken düşük fiyatlarla sizi kucaklar :)
5- Son olarak da pasajlarada göz atabilirsiniz. Örneğin şenlikleri de kaçırmayın (bebek şenliği vs.) tanıtım amaçlı mağza açılışları vb. yerlerde uygun fiyatlara istediklerinizi alabilirsiniz.
Yorum Gönder