15 Temmuz 2011 Cuma

Film-Dizi Moda Arşivim

Daha önce dizilerden moda takibi adlı bir yazı yazmıştım şimdide filmlerde beğendiklerimi paylaşacağım daha değişik bir içeriğe sahip aslında yazıçok sevdiğim küçüklüğümden beri seyrettiğim veya yeni keşfettiğim filmlerdeki çook çook beğendiğim resimler geliyoor :)
bu resim The Clıque filminden bir sahne film 2008 de çekilmiş 14 yaşındaki moda delisi kızların arasına florida dan gelen ve moda ile alakası bile olmayan bir kızın onların arasına girme çabalarını anlatıyor bu kızımızda moda delisi kızlarımızın başında geliyor.Ben ilk bu sahneyi gördüğümde o papyonlu t-shirt 'e aşık olmuştum ve hala arşıvimde :)
Bu da Wild Child filminden markalara modaya bağlı bir kızın bu kelimelerin adının bile geçmediği bir yerde okumak zorunda kalmasının hikayesi ben bu sahnede kızın şaşkınlığına çantasına ve pembe pantolonun altına giydiği siyah topukluları çok sevmiştim bu nedenlede kaydetmişim :)Bu film de 2008 de çekilmiş .


Ve  bu resme sırf başlarken ''Gucci her kuruşuna değer.''dediği için kaydetmişim :)

Arşivde gossip girl olmazsa şaşardım zaten :) sadece blair'in elbisesini not almışım bayıldım diye bu kadar mı? BAYILDIM.Bence müthişmiş hemen değiştiriyorum notumu :)
Buna tek notum renkler süper ! :)
Arşivimi bende yeni yeni buldum bakıcam artık evde biyerlerde bi cd veya flaş ta başka ne arşivlerim var kimbilir :)


Yorum Gönder