24 Ağustos 2011 Çarşamba

Tasarımlardaki Gizli imzalar

Bu konu uzun zamandır dikkatimi çekiyor.Şöyle bir düşünün tasarımları sezonu takip eden birisi belli bir süre geçtikten sonra artık hangi markanın cicisine baktığını anlar duruma geliyor.Bunu kendimden fark ettim baktım bi müddet sonra minik minik imzalar var tasarımlar üzerinde.Örneklendirince ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksınız.Ayakkabıları baz almak isterim :)

Örneğin bir ayakkabıda topuk başlangıcından sonuna kadar ince bir ayakkabı görürsem direk YSL diyebilirim bu Laurent 'in bir çok tasarımında kullandığı özgün bir imzadır bana göre.

bu Mcqueen tasarımı karışıcak bir tasarım anca burun ve kemerlerden sezonu takip eden birisi kolaylıkla anlaya bilir bunu.Ama mcqueen tasarımlarında genel bir kavram göremiyorum çok yenilikçi ve icon tasarınları var.(farkıda bu zaten ve Mcqueen tasarımlarını buradan anlıyabiliriz sanırım kendini yeterince belli eden tasarımlar çıkıyor )
Nerede spor bir taban üzerine oturtturulmuş şık bir ayakkabı görsek kenzo deriz her halde buda gayet özgün ve birazda aykırı ama bir imza haline gelmiş artık :)
Chanel her kadının içindeki zarifliği ayaklarında taşıması bence. Chanel genelde daha çok platformsuz  ve narin  bakıldığında ben burdayım diye bağıran ama aynı zamanda bir o kadar da sade.

İşte ben bunları gördüğümde marka etiketini bakmadan yapıştırıyorum.Her bir özelliği kendine özgü olan özel tasarımlar bunlar ama zaten bu yüzden efsaneler :)



Yorum Gönder