16 Mart 2013 Cumartesi

Aldatan Bahar



Şahsım adına konuşmak gerekirse geçirdiğimiz haftanın hafif serin fakat iç ısıtan günlerine aldanarak dolabımdan,çekmecelerimden kaldırmayı düşündüğüm şeyler vardı.Fakat bugünkü havanın bana yaşattığı hüsrana ne demeli!? Hele ki ben bahara yaza bu denli hevesliyken...Beni ki büyük ihtimalle bu güzel cumartesi gününü  dışarıda geçirmek isteyen bir çok kişiyi,eve mahkum eden sert rüzgar,yağmur ve hatta sabah saatlerinde görülen kar! Bunların tümü bana bir ders almam gerektiğini öğretti 'Dereyi görmeden paçaları sıvama!' hemen nankörlük edip,bahar geldi edalarıyla,bir kenara fırlattığım kalın battaniyemi,soğuklarda her daim yanımdan ayırmadığım el kremimi, dudak balmımı,sokuşturduğum çekmeceden çıkarı verdim.Bir daha güneşi görüp aldanmak mı?Asla.Hatta tüm bunlar kulağıma küpe olurken,dolabımda birde 'ani mevsim değişiklikleri' ne karşı bir iki eşya koymalık raf ayırdım şiddetle de tavsiye ederim.



            
BU SABAH KARŞILAŞTIĞIM CAN ALICI MANZARA!




VE SAKİNLEŞMEK İÇİN SICAK BİR ŞEYLER
SON OLARAK HERKES İÇİN BİRAZ NEŞE KAYNAĞI


Mutlu hafta Sonları :)
Yorum Gönder