11 Aralık 2013 Çarşamba

Kardan Önce

Kar yağışları başlamadan önce yağmurla boğuştuk vize haftalarında ordan oraya koşuştururken farkettim ki kapşonlarla kurtaramayacağım bi duruma gelmişim . Doğru düzgün bir şemsiye almanın şart olduğu durumda öncelikle renk seçtim tabi bu bordo oldu,en sevdiğim.. Colin's ten bordo süz ama sağlam bir şemsiye kaptım ki ne sağlam bugün ki karda dahi direndi 👊
Elimde ki fazla gözükmeyen kartlıkta sürekli kaybettiğim okul kartıma bir çözüm olarak babam tarafından verildi.Taa gençlik yıllarında Matraş tatlı bir kurtarıcı.

Kardan önce demişken tamda kardan önce bir göz bozukluğuyla da başım beladaydı.Üniversitenin getirdiği bir bela olsa gerek çok memnun olmasam da  yeni bir gözlük almak mecburiyetinde kaldım😊


O da böyleli.Sonrasında sabah uyandııım ve kar kar kaar


Kar öncesi benim için böyle geçti çok çok öptüm..
Yorum Gönder