1 Ağustos 2014 Cuma

Basic



Sanırım en basit ve çabasız giysilerden biride jean üstüne beyaz t-shirt.Üzerine istediğiniz aksesuarlarla gideceğiniz yere göre adapte edebileceğiniz her zaman kolay bir kurtarıcı gibi düşünün gecelerin siyah küçük elbisesi gibi. En azından benim için bu böyle olmuştur hep. Bu bayramda öyle kolaya kaçayım dedim.Jean koton Magic Lift HIGH HIPS  bayıldım inanılmaz sıkı ve güzel.Ve tabi ki her topuklu giyen insanın çantasında bulunması gereken düz ayakkabıları da çantama attım.(H&M) Sanırım onlarda en sevdiğim babetlerim ki normalde hiç babet insanı değilimdir ama bunları çok sevdim :) Aslında sıcaklarda saç yapmakta adetim değildir fakat bu bayram böyle esti.Bu nedenle zaten sürekli kullandığım ve bittikçe sürekli aldığım Elidor CO-CREATIONS yıpranmış saçlar için olan ekspres bakım spreyini de çantaya attım.







































Yorum Gönder