13 Ağustos 2014 Çarşamba

Minik Kozmetik Alışverişi


John Frieda'nın bu şampuanı saçları nemlendirmek için birebir bence bayıldığım bir şampuan.Ben daha çok ara şampuan olarak kullanıyorum yani normal rutin yıkamamın dışında haftada bir veya max. iki kez.Bu şampuanın bir diğer özelliği de saçlarınızı rengine göre ayrılması sarışınlar için -yanlış hatırlamıyorsam kızıllar içinde vardı- farklı benim kullandığın  brilliant brunette yani esmerlere göre olan.







 Bunu ilk kez deneyeceğim Neutrogena peeling

Bunu da Koton'da alışveriş yaparken kasanın kenarında görüp aldım bebe mavisi bir oje.Birkaç renk çeşidi daha vardı henüz bunu da denemedim fakat denedikten sonra mutlaka kalıcılığı,yoğunluğu hakkında yazarım.



Benim ucuz yollu ojelerden en sevdiğim marka olan pastel NUDE serisi çıkarmış.Ben aslında ne kadar yazda olsa renkli oje kızı değilimdir.Fakat yaz zamanı da sürekli koyu renk oje sürmekten sıkıldığımdan nude bi oje almaya karar verdim, ne kadar yakışır bilemiyorum ancak denemek istedim.



Essence concealer da yeni deneyeceğim gratiste bir çalışanın bana önerdiği bir ürün.

 


Elidor'un bu spreylerine zaten bayılıyorum normalde çoğu arkadaşım toni&guy a geçmiş olsada ben bundan vazgeçemedim.Aslında bende turuncu olanı vardı ki zaten henüz itmedi fakat ben uzun zamandır mor olanını bulamıyordum bulmuşken hemen yedekliyim dedim.Herkese mutlu günler :)
Yorum Gönder