3 Ağustos 2014 Pazar

Still White

Herkese iyi pazarlaar :) Bugün alışılmışın dışında bir pazar geçirerek Anadolu Kavağına gittik. Daha önce hiç gitmemiştim yolları tamamen yeşil köylerden gelen şeylerin satıldığı küçük çadırlarla doluydu.ama gittiğimizde küçük bi kasaba gibiydi bayıldım diyebilirim.Küçük dükkanlar, satıcılar en beğendiğimdi.Biz karadan gittik fakat iskeleden deniz yoluyla gelenlerde vardı.Oraya kadar gidipte bir şeyler atıştırmasak olmazdı sanırım bunun içinde zaten daha önce bildiğim fakat hiç gitmeye fırsatım bulamadığım arkadaşımın babasının yeri olan ÇAPARİ ye girdik gerçekten çok sevecen çalışanlarla dolu çok şirin bir yerdi.Mavi sandalyeleriyle sizi çeken bir yer zaten. Genelde tatil-turistik bir yer gibi bir kalesi varmış fakat o kadar vaktimiz olmadığı için oraya çıkamadık ama inanıyorumki orasıda muhteşem bir manzaraya sahiptir.Genelllikle böyle yerlere giderken giydiğim şortum Marks&Spencer bej rengi şortumdur.Gömlek more&more her iki mağazada da çok zor bir şey beğensem ve çok nadir bir şeyler alsamda bu parçalar sevdiklerim arasındadır :)









 Kolyem zaten şu sıralar herkesin taktığı klasik boncuk sırası fakat almak istemedim onun yerine beğendiğim renklerden boncuk aldım ve dizdim çünkü hiç bir uğraş gerektirmiyor neredeyse O yüzden hobi gibi geldi diyebilirim.Yüzüğün hikayesi ise mango en küçük boy yüzüklerden alıp eklem yüzüğü yaptım resmen o yüzden biraz minimallikten uzak oldu ama ben sevdim.Herkese iyi pazarlar  :)







Yorum Gönder