11 Eylül 2014 Perşembe

Alışverişe Giderken..



Herkese selamlar :) Aslında bu pek özenilerek çekilen fotoğraflardan oluşmayan bir post. Ama bunun yanı sıra çok fazla özenilerekte giyinilmiş kombinler değil.Hepimiz alışverişe çıkarken en rahat halimizde olmalıyız ama ben biraz fazla abarttım galiba (şekil1: iğrenç topuz!).Yinede bu sebeple ilk gün ev alışverişi için gittiğimde Vans giydim çok severek almıştık ama şimdi böyle yerlere kaldı giymesi yırtık kotumu zaten çok çok seviyorum topshop ,artık kendinden geçse de,aynı zamanda jeanlerin üzerine sanırım beyazdan başka bir şey giyememin yanı sıra bir sürü de beyaz tshirt üm olduğunu farkettim o da mango geçen sezon almıştım sanırım bir siyahını bire beyazını fakat siyahını giydiğimi gören olmadı henüz :) o omuzum da ki o sıralar deli gibi yağan yağmur için bi önlem işte.

(şekil2) Bugünden yine yüksek bel yine yüksek bel.. Ayakkabılar H&M ,çantada Stradivarius ama bana baya baya büyük kız kardeşimin aslında ama bugün de alışverişe gittiğimizden e bende alışverişlerde geniş çantalar almayı seviyorum ,bugünde bu elime geldi.Bu arada bugün cevahir AVM de ki Victoria's Secret ta da uğradım İstanbul'da ki en büyüğü olma özelliğine sahip,geçekten baya güzel bir uğrayın derim)
Yorum Gönder