1 Eylül 2014 Pazartesi

Tembel Pazartesi

Bugün bu postu bir vapurdan yazıyorum sanırım bu ikinci deneyimim fakat yine de hala insana garip gelmiyor değil.Telefonumdan yazdığım için yazın yanlışları ve muhtemelen kötü gözükecek olan fotoğraflar için şimdiden özür dileyerek başlıyorum.Sanırım sabah (daha doğrusu sabah denemez öğlen 1-2 gibi) kalktım ve çok sevdiğim bi arkaşımla görüştüm sanırım artık bizim sokak ve civarındakiler saçlarım ıslak dışarı fırlamama alıştılar görenler hiç yadırgamadı fakat kelimenin tam anlamıyla 5 dakikada hazırlandım. Birkaç gündür aksattığım blogumda bu günümü sizinle paylaşmak istedim ayrıca da bugün dün aldığım maybelline ojeyi denedim bana fırçası inanılmaz kalın geldi bilmiyorum size nasıl gelir. Kalıcılığı hakkında bir şey söyleyemeyeceğim muhtemelen bir iki gün sonra yazarım numarasını eve döndüğümde aşağıya yorum olarak bırakırım herkese mutlu pazartesiler :)


Yorum Gönder