29 Ekim 2014 Çarşamba

IAMNOTBASIC





Öncelikle Cumhuriyet bayramımızı kutluyor ve bugün asıl bahsetmek istediğim konuya giriş yapmak istiyorum. Benim ve muhtemelen Türkiye'de moda ile ilgilenen her kişinin blog dünyasından tanıdığı Meriç Küçük'ün (maritsa) sirketi mi desem sitesi mii? Tam olarak adlandıramasamda Meriç Küçük' olan hayranlığımı çevremdeki herkes bilir e her fırsatta da blogda onunla ilgili yazılarımdan az çok sizde anlamışsınızdır. Geçen FNO da şimdi neler yapıyorsun ? Sorusuna karşılık arkadaşım ve bana iamnotbasic 'ten bahsetmişti tabi normalde instagram veya diğer sosyal medya hesaplarından takip ettiğim kadarıyla biliyordum fakat son zamanlarda biraz daha üzerine düştüm ve araştırdım diyebiliriz. IAMNOTBASIC aslında piyasada 'basic' diye adlandırılan ve sırtlarına 'basic' diye damgalar basılarak satılan t-shirt modellerinden fakat markanın bu ismi oldukça mizansel ve yaratıcı aynı zamanda bu tshirtlerden elde edilen gelirin bir kısmı da  Türkiye Korunmaya Muhtaç Çocuklar (Koruncuk) Vakfı’na sizin adınıza bağış olarak gidiyor.Ben siteye bir göz atın derim.Apartment11 dan sonra ben Maritsanın bu projesine de bayıldım her işini hayranlıkla izlmeye devam ediyorum. Hepinizi çok çok öptüm :)



Yorum Gönder